Re: [FORENING] dårlige vaner ved brug af news/mail(skal vi gøre noget?)

Erling Sjørlund skrev:

> Er netikette - i modsætning til de fleste andre
> spilleregler her i verden - noget statisk, som ikke kan
> ændres?

Nej.

> Måske ville det være rimeligt at vurdere, om det, at
> nogle bruger gamle programmer til at læse news med, skal
> være styrende, eller om udviklingen har gjort, at disse
> programmer må videreudvikles, så de viser et indlæg fra
> toppen, og ikke fra bunden.

Det handler ikke om gamle eller nye programmer. Det handler
om at udvise respekt overfor modtageren af det man skriver.

> Svar i toppen er kommet for at blive,

Ikke i min postkasse. Det tager for lang tid at læse
beskeder der ikke er formuleret og struktureret ordentligt,
så de der ikke gør det må regne med at deres beskeder ryger
direkte i papirkurven.

Jacob
--
"Jeg hader at forvirre læserne med kendsgerninger"