Re: [FORENING] dårlige vaner ved brug af news/mail (skal vi gøre noget?)

In <sslug@sslug> Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> writes:
[sanktioner]

>Det kunne man nok finde ud af at arrangere.

Tag lige og køl af - det her er da helt ude i hampen.

Skal vi så også blackliste de, der ikke kan stave - for de kunne jo
bare gide hælde deres indlæg gennem ispell inden de sender dem ud ?

Eller de der skriver fra en hotmail.com adresse, fordi man så får en
Microsoft-signatur på som ikke er velset ?  De kunne jo bare se at få
sig en anden mail-adresse, ikke ?

Nu synes jeg ærlig talt I begynder at lyde som nogle snerpede
vrisse-potter.

Det er OK at give begynderne/de nye på listerne en henvisning
til etikette-reglerne, hvor der jo også er en forklaring på
hvorfor det er smart at opføre sig pænt. Men nogle mennesker
er altså sådan indrettet, at de ikke kan (eller vil) opføre
sig ordentligt. Hvis det genererer jer, så lær jeres mail/news
readers "kill" funktion at kende.
--
Henrik Storner <sslug@sslug>