Re: [FORENING] dårlige vaner ved brug af news/mail (skal vi gøre noget?)

"Henrik Størner" wrote:

> In <sslug@sslug> Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> writes:
> [sanktioner]

> Tag lige og køl af - det her er da helt ude i hampen.
>
> Skal vi så også blackliste de, der ikke kan stave - for de kunne jo
> bare gide hælde deres indlæg gennem ispell inden de sender dem ud ?
>
> Eller de der skriver fra en hotmail.com adresse, fordi man så får en
> Microsoft-signatur på som ikke er velset ?  De kunne jo bare se at få
> sig en anden mail-adresse, ikke ?
>
> Nu synes jeg ærlig talt I begynder at lyde som nogle snerpede
> vrisse-potter.

> [...]

Strærkt indlæg Henrik. Det må være alt den jura snak der har være her
på listerne der gør at folk er parate til disse overdrevne sanktioner.

Det næste bliver vel at vi skal til at udnævne interene dommere.
Bestyren kan jo ikke
dømme det vil være en sammenblanding mellem udøvende og dømmende magt:->

--
-
Poul-Erik Andreasen