Re: [FORENING] skift subject (was: dårlige vaner ved brug af news/mail (skal vi gøre noget?)

On 12 Sep 2002, Henrik Størner wrote:

> Tag lige og køl af - det her er da helt ude i hampen.
>
> Skal vi så også blackliste de, der ikke kan stave - for de kunne jo bare

Jeg synes ikke vi skal have hårde sanktioner, men jeg ville nu ønske at
der flere, og det gælder næsten alle, at de skifter subject så det
overordnet passer bedre til det indlæg man kommer med.

Nu er det en dårlig vane ikke at skifte subject, og jeg kunne godt
forsvare ikke at gøre det netop med denne mail. Men på den anden side så
er mit hovedbudskab kun "skift subject", hvilket er en delmængde af
"dårlige vaner", så derfor er det korrekt af at skifte.

Henrik Størner burde også have skiftet subject, fx "køl af" eller "drop
sanktioner". Dog synes jeg ikke Størner skal ekskluderes blot fordi han
ikke skifter subject, man han kan da få denne "røffel" :-)

Nogle gange smutter det også for mig selv, så jeg synes heller ikke det
skal sanktioneres så hårdt.

Dem der ikke kan forstå hvorfor man skal skifte subject, kan tage et kig
her: http://www.sslug.dk/emailarkiv/itpolitik/2002_08/threads.html
Klik på en tilfældig efter at tråden har kørt lidt, og se at den handler
om noget helt andet. Så kan man sige at det er lidt for kort når jeg blot
skriver "§276" i subject, men på den anden side ved vi jo alle at det er
det samme som Moses 7. bud.

mvh/hans
[Om lovgivning] Bestemmer få embedsmænd på vegne af os
alle sammen?			-- Hans Kristian Pedersen