Re: [FORENING] dårlige vaner ved brug af news/mail ( skal vi gøre noget?)

"Frank Damgaard" <sslug@sslug> wrote in message

> Jo, men problemet er jo mest at nogen øjensynlig ikke "gider"
> klippe lidt i det de smider med  (jeg gætter, da det ikke
> har været muligt at få argumenter for hvorfor)

Citat-redigering er en problemstilling. Jeg tvivler på, at nogen har
indvendinger imod dette.

Hvor ser du erfaringer, der taler imod at man svarer i toppen i stedet for i
bunden?
Jeg kan finde dem i fortidens teknologi, men ikke i nutidens. Det er et
banalt problem, om ens nyhedslæser skal vise indholdet fra toppen eller
bunden.

<snip> Og argumeterne er gode for at gøre det korrekt, hvorimod
> jeg endnu ikke har set et godt argument for at gentage hele indlæg
> og evt. lave top-posting; andet end dovenskab og  nogle
> få dårlige MUA. (jeg undtager af tekniske årsager  mailprogrammer
> anvendt af blinde og lign.)
Du er ikke kommet med et eneste argument for eller mod top-svar!
Dit synspunkt om klipning er jeg helt enig i, men top/bund

Cencur er aldrig et gode:(