Re: [FORENING] dårlige vaner ved brug af news/mail (løsningsforslag)

"Henrik Størner" wrote:

> Tag lige og køl af - det her er da helt ude i hampen.
>
> Skal vi så også blackliste de, der ikke kan stave - for de kunne jo
> bare gide hælde deres indlæg gennem ispell inden de sender dem ud ?
>
> Eller de der skriver fra en hotmail.com adresse, fordi man så får en
> Microsoft-signatur på som ikke er velset ?  De kunne jo bare se at få
> sig en anden mail-adresse, ikke ?
>
> Nu synes jeg ærlig talt I begynder at lyde som nogle snerpede
> vrisse-potter.

Der er tradition for at udsende en "sslug-announce" mail
ved afslutningen af hver måned.

Jeg foreslår at Frank Damgaard skriver et afsnit til denne mail,
ultimo september hvor han forklarer alle om etikette-reglerne.

Vi kan så håbe at problemerne efterhånden bliver mindre / ubetydelige.

Hvis der stadig er problemer kan vi jo udnævne Frank til SSLUGs
"net-etikette-vejleder".

Mvh. Jørgen