Automatisk beskæring af indlæg - nej tak (Was: dårlige vaner ved brug af news/mail (løsningsforslag))

Hanne Munkholm skrev:

> Synes alle andre virkelig at Franks "auto klipper"
> filter er en uhørt grov sanktion? Eller er det bare
> sanktioner generelt, folk er imod?

Jeg synes ikke om at man retter i indlæg. Enten kommer et
indlæg igennem som det er eller også bliver det afvist.
Mellemtingen med at rette i folks indlæg er urimelig, da den
får det til at se ud som om de har skrevet noget andet end
de egentlig har.

Og selvom det er teknisk muligt at indføre sanktioner er det
absolut ikke noget jeg vil synes om at skulle gøre. Og slet
ikke rent administrativt. På den anden side er det lidt til
grin at have nogle _regler_ for brug af listerne, uden at
have en eller anden form for sanktion overfor dem der ikke
holder reglerne. Men vi kan selvfølgelig bare løse problemet
ved at beslutte at reglerne ikke længere er regler, men bare
anbefalinger.

Jacob
--
Skåne Sjælland Linux User Group - http://www.sslug.dk/