Re: [FORENING] dårlige vaner ved brug af news/mail (skal vi gøre noget?)

"Jon Bendtsen" <sslug@sslug> wrote in message
> On Fri, Sep 13, 2002 at 11:49:33AM +0200, E. Sjørlund wrote:

> En midt imellem løsning ?? Hvad mener du, at først skal hele forrige
> indlæg stå, derefter skal hele dit svar stå ??
nej
> Det er langt lettere at læse hvis man kommenterer lige neden under det
> man vil kommenterer og klipper resten væk.
ja

Dette var en "midt i mellem" (dine afsnit) løsning. De enkelte punkter
kommenteres med passende klipning af det foregående.
Den fremgangsmåde tror jeg at vi alle kan enes om er helt fin.

***
Et alternativ kunne være:
***

Jeg mener kommentarer efter enkelte afsnit.

> [...]

> Det er langt lettere at læse hvis man kommenterer lige neden under det
> man vil kommenterer og klipper resten væk.

Hvis man har gang i en gang skriverier, er dette vel mere samtalelignende.
Du skriver, jeg svarer, men for at få udbytte af de vi udveksler må man
følge hele dialogen.
Det er i den type indlæg, at jeg mener, at det er relevant og udemærket at
svare i toppen, og kun lige netop have citat nok med til at sammenhængen og
forløbet i dialogen kan forstås.