Re: [FORENING] dårlige vaner ved brug af news/mail ( skal vi gøre noget?)

"Jon Bendtsen" <sslug@sslug> wrote in message
> On Fri, Sep 13, 2002 at 11:16:16AM +0200, E. Sjørlund wrote:

> quote-fuck alert! E. Sjørlund viser hvordan man citerer forkert.
> Man KUNNE tro at ovenstående er skrevet af Frank, men det er det ikke.
Jeg synes ellers, at der var tilstrækkeligt med hakker foran linierne til at
det skulle være til at se forskel, men undskyld til Frank, hvis det kunne
mistolkes.

> På usenet.dk, har de en ganske god joke der helt klart og tydeligt
> forklarer hvorfor spørgsmål kommer før svar.
Problemet er jo bare ret tit, at man et stykke nede i en tråd ikke kan gætte
sig til det oprindelige spørgsmål, uanset citeringen. Der er altså tråde,
hvor det er nødvendigt at tage den forfra for at kunne følge med.
Jeg vil egentlig mene, at det er antallet af afsnit man skriver / delemner
man kommenterer, der er afgørende. Fyrer man blot lige en hurtig kommentar
af, kan de lige så godt stå i toppen (med resten forkortet ´kraftigt) som
neden under.