Re: [FORENING] dårlige vaner ved brug af news/mail ( skal vi gøre noget?)

On Fri, Sep 13, 2002 at 16:23:47 +0200, E. Sjørlund wrote:

> Problemet er jo bare ret tit, at man et stykke nede i en tråd ikke kan gætte
> sig til det oprindelige spørgsmål, uanset citeringen. Der er altså tråde,
> hvor det er nødvendigt at tage den forfra for at kunne følge med.

Det er dog undtagelsen.
I de fleste tilfælde (på sslug's tekniske lister) øger det
blot kompleksiteten og en del opgiver at følge med.

> Jeg vil egentlig mene, at det er antallet af afsnit man skriver / delemner
> man kommenterer, der er afgørende. Fyrer man blot lige en hurtig kommentar
> af, kan de lige så godt stå i toppen (med resten forkortet ´kraftigt) som
> neden under.

Du tilføjer  "forkortet kraftigt" :))
og det er det der ikke sker ;(

PS.
Vi kan jo tage et eksempel fra listerne.
(jeg havde sprunget det over da det blev for svært at følge med)
der kom blot mere og mere ikke relevant tekst ;(
og 10-11 stk ">" er da i overkanten ?

http://www.sslug.dk/emailarkiv/netvaerk/2002_08/msg00323.html
http://www.sslug.dk/emailarkiv/netvaerk/2002_08/msg00325.html
http://www.sslug.dk/emailarkiv/netvaerk/2002_08/msg00326.html

Den ene debatant i tråden forstod henstilligen.
Så vidt jeg kan se i efterfølgende tråde ikke den anden  ;(

Jeg ville nok have tilføjet lidt mere vejledning end blot linket
til cittatteknik....

--
mvh Frank Damgaard  |