Re: [FORENING] skift subject (was: dårlige vaner ved brug af news/mail (skalvi gøre noget?)

Hans Schou wrote:

> Jeg synes ikke vi skal have hårde sanktioner, men jeg ville nu ønske at
> der flere, og det gælder næsten alle, at de skifter subject så det
> overordnet passer bedre til det indlæg man kommer med.

Men kan du så ikke lige vise os den 'rigtige' måde at gøre det på?

Jeg bliver faktisk i tvivl da din mail starter med en 'Re:' ... 'was:
xxx'
Det må da siges at være dobbelt tydigt. (Tror jeg det hedder).

Du starter en nye tråd i den gamle, ved at skifte subject. Så kan det da
ikke være et svar?!?

Jeg ville mene at man skal fjerne 'Re: [LISTE_NAVN]' og indsætte 'Nyt
subject [was]*' før det gamle subject.

* Om man så bruger [was], WAS: eller (was: ) tror jeg er efter eget
valg.

Så vil jeg lige kommer med et spørgsmål, hvornår nøjes man med at skifte
subject, og hvornår bør man starte en helt ny tråd?

ps. Jeg har valgt at kalle det 'subject' og ikke emne, da Subject i
denne samme hang vel må siges at være et begræb.

pps. Er det enligt 'rigtigt' at bruge ps i e-mail? Det virker på en
eller anden måde lidt underligt. Der er jo massere af plads, hvis man
vil tilføje noget til sidst.

--
Magnus Østergaard

Linux, it may not be piracy, but it sure stole my heart.
                                    -- Sarcasmooo! on /.