Re: [FORENING] skift subject (was: dårlige vanerved brug af news/mail (skalvi gøre noget?)

On Fri, 13 Sep 2002, Magnus Østergaard wrote:

> Men kan du så ikke lige vise os den 'rigtige' måde at gøre det på?

Jeg ved rent faktisk ikke om der er en 'rigtig' måde. I princippet kan det
gøres på mange måder, når blot læseren kan se hvad subject er.

I dette tilfælde handler det stadig om "skift subject" hvorfor jeg ikke
behøver skifte subject. Dem der ikke interesserer sig for dette emne,
springer det blot over.

> Du starter en nye tråd i den gamle, ved at skifte subject. Så kan det da
> ikke være et svar?!?

Det mener jeg sagtens det kan. Den mail jeg svarede på handlede om flere
ting. Da jeg så kun havde interesse i den ene, så er det vel rimeligt nok.
Dem der mener at subject er fuldstændig ligegyldigt, læser vel ikke mit
indlæg. I så fald skulle jeg måske konsekvent skrive "Hjælp!!!!" i
subject, hvis det nu er ligegyldigt.

> Jeg ville mene at man skal fjerne 'Re: [LISTE_NAVN]' og indsætte 'Nyt
> subject [was]*' før det gamle subject.

Hvis der er stemning for det, så fint med mig. Bare man kan se at der er
skiftet subject.

> pps. Er det enligt 'rigtigt' at bruge ps i e-mail? Det virker på en
> eller anden måde lidt underligt. Der er jo massere af plads, hvis man
> vil tilføje noget til sidst.

PS: er noget man bruger i snail-mail-breve skrevet i hånden, når man har
glemt noget mit i teksten. Det giver dårligt mening at bruge PS når man
skriver på en computer.

mvh/hans
[Om lovgivning] Bestemmer få embedsmænd på vegne af os
alle sammen?			-- Hans Kristian Pedersen