Re: [FORENING] dårlige vaner ved brug af news/mail (skal vi gøre noget?)

"E. Sjørlund" <sslug@sslug> writes:

> Svar i toppen er kommet for at blive, og er blevet standard de
> steder, hvor der ikke lige skrives om Unix i en eller anden form.

Huh? Maaske jeg misforstaar dig, men kodekset med at svare efter det
citerede er nu ogsaa gaeldende trafikregler paa det danske
usenet. Ogsaa i grupper om kaeldedyr, sprog og andet som ikke
relateres snaevert til Unix.

-j

--
"I modsætning til på basis er der et tillidsforhold indbygget i ens
login-profil (...). På HUM-BAS skulle man aflevere en ren