Re: [FORENING] Afstemning

Frank Damgaard <sslug@sslug> writes:

> Jeg tror ikke det kan nås, men vi kan jo nedsætte et udvalg hvor
> vi realistisk ser på mulighederne.

Kan de der interesserer sig for dette ikke producerer et konkret
forslag til hvordan det skal gøres. Derefter skal bestyrelsen og
resten af foreningen have tid til at gennemtænke hvad dette forslag
vil betyde.

Jeg er ganske sikker på at jeg vil have en holdning til et konkret
forslag, men jeg har hverken tid eller lyst til at deltage i de
indledende faser. Primært fordi problemet ikke interesserer mig, men
løsningens indflydelse på foreningen interesserer mig.

Jeg tror ikke at -forening er det mest effektive sted at diskutere før
der er et konkret forslag, men det vil være et ganske godt sted at
samle interesserede.

Jeg tvivler på at det kan nås til dette årsmøde.

(Ok, jeg vil også gerne have at der er nogen der er interesseret i
længere tid en de to måneder omkring årsmøderne før jeg mener at vi
bør foretage den slags større ændringer af foreningens
forretningsorden)

--
 Peter Makholm     |        One thing you do is prevent good software from
 sslug@sslug |      being written. Who can afford to do professional