Re: [FORENING] Afstemning

On Thu, Sep 19, 2002 at 11:22:00 +0200, Peter Makholm wrote:

> Jeg tvivler på at det kan nås til dette årsmøde.
>
> (Ok, jeg vil også gerne have at der er nogen der er interesseret i
> længere tid en de to måneder omkring årsmøderne før jeg mener at vi
> bør foretage den slags større ændringer af foreningens
> forretningsorden)

ups, det havde jeg helt overset.

Det kræver faktisk også vedtægtsændringer, og således
et færdigt forslag/løsning samt 2 x afstemning ved
2 årsmøder/foreningsmøder/generalforsamling.

Så alene af den grund kan det tidligst klares til årsmøde 2003,
undtagen der indkaldes til ekstramøder.

Og det kræver selvfølgelig  et færdigt fungerende forslag
inden 3. november i år.

--
mvh Frank Damgaard  |