Re: [FORENING] Har medlemmerne interesse i at se pressemeddelelser ?

On Sat, Sep 21, 2002 at 10:43:15 +0200, Anne Østergaard wrote:

> Har medlemmerne i SSLUG interesse i at se pressemeddelelser, når de er
> udsendt?
>
> Jeg har, for det er et af de tydeligste signaler til medlemmerne og
> omverdenen om, hvad foreningen mener og står for.
>
> Alle pressemeddelelser er jo godkendt af bestyrelsen inden de sendes ud!
>
> Skal de lægges på under
>
> - nyheder eller på
> - announce eller kunne
> - nås ved at trykke på et klart markeret link på hjemmesiden

De bør have (er der ikke allerede) et specielt område for
presse/nyheder. Jeg syntes for længe siden jeg startede en
side, og andre skulle overtage vedligehold/forbedre.

Egentlig burde der kort under "sidsten-nyt" være  link til
pressenyheden.
Måske endda et separat punkt der hedder "pressenyheder".

--
mvh Frank Damgaard  |