Re: [FORENING] Har medlemmerne interesse i at se pressemeddelelser?

Anne Østergaard skrev:

> Har medlemmerne i SSLUG interesse i at se
> pressemeddelelser, når de er udsendt?

Det har de måske. Dem der er interesserede kan læse
nyhedsgrupperne:

eller tilmelde sig postlisterne:

   sslug@sslug
   sslug@sslug

Jeg er ikke meget for at vi sender for meget information ud
over <sslug@sslug>.  Vil det ikke være et
passende kompromis at bestyrelsen husker på at inkludere en
liste med overskrifter fra og henvisninger til månedens
pressemeddelelser i nyhedsbrevet?

> Skal de lægges på under
>
> - nyheder eller på
> - announce eller kunne
> - nås ved at trykke på et klart markeret link på hjemmesiden

Gitte og jeg er strengt taget i gang med at få lavet et
system, så pressemeddelelser automatisk bliver lagt ind på
siden:

   http://www.sslug.dk/presse/

samtidig med at de bliver sendt ud på en af de to
pressepostlister.  Desværre har både Gitte og jeg lidt
travlt for tiden, så hvis der er andre der har lyst til at
implementere en fornuftig teknisk løsning, så skal de være
velkomne til det.

Jacob
--
"... det er ulækkert, at man selektivt vil tømme
 ulande/Østeuropa for velkvalificerede mennesker."