Re: [FORENING] Har medlemmerne interesse i at se pressemeddelelser?

On Mon, 23 Sep 2002 09:51:52 +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Gitte og jeg er strengt taget i gang med at få lavet et system, så
> pressemeddelelser automatisk bliver lagt ind på siden:
>
>    http://www.sslug.dk/presse/
>
> samtidig med at de bliver sendt ud på en af de to pressepostlister.
> Desværre har både Gitte og jeg lidt travlt for tiden, så hvis der er
> andre der har lyst til at implementere en fornuftig teknisk løsning, så
> skal de være velkomne til det.

Jeg havde sågar lavet en fin skabelon som desværre gik tabt sidste gang
mit fil-system gik i ged :-(

Jeg skal se at få den lavet igen igen ....

--
Gitte Wange
Email: sslug@sslug

The ultimate Windows 98 keyboard: Ctrl, Alt + Del on one big key!