Re: [FORENING] Har medlemmerne interesse i at se pressemeddelelser?

On Mon, 23 Sep 2002, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Det har de måske. Dem der er interesserede kan læse
> nyhedsgrupperne:

> eller tilmelde sig postlisterne:
>
>    sslug@sslug
>    sslug@sslug
>
> Jeg er ikke meget for at vi sender for meget information ud over
> <sslug@sslug>.  Vil det ikke være et passende kompromis at
> bestyrelsen husker på at inkludere en liste med overskrifter fra og
> henvisninger til månedens pressemeddelelser i nyhedsbrevet?

Altså: Hvis vi som forening sender en pressemeddelelse ud til pressen, så
må det være fordi vi som forening synes det er vigtigt. Er det så ikke
vigtigt også at få det ud til medlemmerne?

Som medlem tror jeg nok jeg ville finde det underligt, hvis jeg læser om
SSLUGs holdning i avisen, men ikke selv har fået informationen fra SSLUG.

Hvis vi ser på omfanget, så har der det sidste år været 15 PM'er - altså
lidt over 1 om måneden. Announce har ca. 6 emails om måneden. Umiddelbart
ville jeg ikke finde de problematisk at sslug-announce fik en kopi.

> Gitte og jeg er strengt taget i gang med at få lavet et
> system, så pressemeddelelser automatisk bliver lagt ind på
> siden:
>
>    http://www.sslug.dk/presse/
>
> samtidig med at de bliver sendt ud på en af de to
> pressepostlister.

De burde også stå som nyheder på forsiden. Jeg mindes, at vi indimellem
linker til _andres_ pressemeddelelser under nyheder - det burde derfor
være naturligt, at vi også linker til vore egne.

/Ole