Re: [FORENING] Årsmøde 3/11

On Sun, 29 Sep 2002, Rune Zimmermann wrote:

> "Peter Toft" <sslug@sslug> wrote in message
>
> More to follow :)
>
> Okey...Hvornår?. :-)

Ayyye - hård uge,...

> For os nye i foreningen savner jeg bl.a. lidt information om:
>
> Hvad er et årsmøde?

Generalforsamling -> valg af ny bestyrelse,
se fra sidste år
http://www.sslug.dk/moede/medlems/2001-11-18/
Referat af samme
http://www.sslug.dk/moede/medlems/2001-11-18/referat

> Hvordan foregår det normalt?

Man møder op, man bliver checket om man er medlem af
SSLUG, og så kan man være med.

> Hvem er årsmødet for?

Dig og mig (og så alle de andre i SSLUG)

> Osv..
>
> Mvh.
> --
> Rune Zimmermann
> http://www.spiffer.dk
>
> - Viden bliver ikke mindre værd af at blive delt. - Tværtimod

"What have you contributed to Linux today?"
           -- Hanne Munkholm, SSLUG penguin