Re: [ANNOUNCE] SSLUG nyhedsbrev Oktober 2002

On Sat, 2 Nov 2002, Peter Toft wrote:

> bestyrelsen
> ===========

> Formålet med mødet var at få udarbejdet en bedre og mere formel og
> mere struktureret procedure for behandling af henvendelser til
> bestyrelsen.  Både omkring bestyrelsens interne arbejdsproces i
> behandling af henvendelserne, og omkring hvilke forventninger
> medlemmerne kan have til bestyrelsens sagsbehandling og svartid.

[lang diskussion slettet]

Jeg synes det er lidt sjovt at man udsender en sådan
forklaring/diskussion/whatever dagen før årsmødet, uden at nævne at blandt
andet dette er til diskussion på årsmødet.

Mads

Sure, some companies might run successful businesses by making Linux easier
to use and offering technical support for the systems, but no business model
based on service and support is ever going to approach the incredible level
of profitability of a Microsoft-style 'pay us for breathing' business
                               - Pat Dorsey, Morningstar