Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG nyhedsbrev Oktober 2002

On Sat, 2 Nov 2002, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> [lang diskussion slettet]
>
> Jeg synes det er lidt sjovt at man udsender en sådan
> forklaring/diskussion/whatever dagen før årsmødet, uden at nævne at blandt
> andet dette er til diskussion på årsmødet.

Du har ret. Jeg præsenterer det i morgen - og det er
kan sagtens rettes op, i morgen eller efter i morgen.
I morgen er årsmødet over bestyrelsen - så kan alt
ændres :)

Det kommer ud i dag er at det er smartere at I har læst
det op til i morgen - og forslaget prøver at rette op
på nogle af de problemer bestyrelsen har siddet med i
løbet af i år.

Watch your back - penguins approaching.....