Re: [FORENING] Tekst fra årsmødet

On Sun, 3 Nov 2002, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Øhm. Når du nu har gjort dig den ulejlighed, hvad blev resultatet så? :-)

Never mind, det kan jeg se i referatet.

Det var udemærket at det blev vedtaget - jeg kan leve med den lille
udvanding der er :-) (forhold ==> lovgivning) og det er jo godt at I
opdagede at "udbredelse" var for snævert.

Mads

It is strange to claim that video games should influence children. If for
example Pac-Man influenced children born in the 1980'ies, then today we
would have a lot of young people jumping around in dark rooms, eating pills
while listening to monotone music

          - Anonym