Re: [FORENING] Manglende budget for 2003

Peter Toft skrev:

> Vi nåede da ikke at snakke om budget for 2003, hvilket
> ingen huskede på. Det var en fejl!

Jeg må hellere indrømme at det for mit vedkommende var et
bevidst valg ikke at nævne det, da diskussionen af
medlemsafgiften har det med at tage urimeligt lang tid.
Men jeg må indrømme at det teknisk set er et problem at der
ikke blev vedtaget et budget.

> Må jeg foreslå at vi fortsætter nuværende praksis i 2003
> * Medlemsafgift 0 kr

Medlemsafgiften fortsætter per automatik som forrige år, når
der ikke kommer (tidskrævende) ændringsforslag ved årsmødet.

Jep.

Jacob
--
At brandmur checker dørvogter eller firewall generer
heldigvis ikke julemanden. Kan lokkeænder mon narre