Re: [FORENING] Manglende budget for 2003

Peter Toft wrote:

> * SSLUGs bestyrelse tilstræber at holde en en minimal
>   økonomi hvor sponsorater indhentes efter behov.
og det satte lige en tankerække igang i mit hovede:

I gennemgangen af regnskabet for sidste år forstod jeg, at ikke alle penge
sponsoreret til en specifik rejse var blevet brugt til denne. Derfor var
disse blevet gemt i en "rejsekasse" (som vel og mærke senere var kommet til
anvendelse)

Ville det ikke have været passende med udgangspunkt i minimaløkonomien, at
sende disse penge tilbage til frisoftware.dk i mellemtiden?

--
Hilsen
Klaus V. Slott