Re: [FORENING] Se vores formue (billeder)

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Jeg fik ikke et godt billede af Hanne Munkholm og Poul-Erik Andreasen, men
> til gengæld et godt et af Peter Makholm (han er _også_ svær at fotografere
> :-)

Bedre end det der bruges af mig alle andre steder, men det er også
snart 2 år gammelt. Men måske skulle man hellere genfinde det Beastie
Makholm-billed Kneth engang tog.

--
 Peter Makholm     |    According to the hacker ethic, the meaning of life
 sslug@sslug |            is not Friday, but it is not Sunday either