Re: [FORENING] Manglende budget for 2003

On Tue, 5 Nov 2002, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Jeg tilslutter mig også uændret kontingent.
>
> Jeg synes det principielt er forkert at det ikke var på dagsordenen.

Meget enig. Desværre var der meget få som arbejdede på
årsmødeprogrammet.

Jeg synes det var dumt at vi i det mindste ikke lige
aftalte på mødet at vi i år ikke ville bruge mere end
det minut det ville tage at vedtage ovenstående. Jeg
glemte det desværre - ØV!

> Vi bør lave en vedtægtsændring så dette punkt er fast på
> dagsordenen for årsmødet.

No need - http://www.sslug.dk/forening/stadgar/stadgar6/#ss4.5

"What have you contributed to Linux today?"
           -- Hanne Munkholm, SSLUG penguin