Re: [FORENING] Manglende budget for 2003

On Tue, Nov 05, 2002 at 07:26:55AM +0100, Peter Toft wrote:

> No need - http://www.sslug.dk/forening/stadgar/stadgar6/#ss4.5

Fint nok. Blot lidt problemer med den nye dagsorden, rækkefølde:

1.   Årsmötets öppnande.
2. Fastsällande av dagordning.
3. Val av ordförande för årsmötet.
4. Val av två justeringspersoner tillika rösträknare.
5. Styrelsens årsredovisning.
6. Revisorernas berättelse.
7. Fastsällande av resultat- och balansräkning.
8. Fastsällande av medlemsavgift för nästa år.

Jeg synes man skal vælge en dirigent og referent før man
godkender at mødet er lovligt indkaldt, og fastlægger dagsordenen.
Der kan være ting der skal diskuteres og refereres ved begge punkter,
det er bedst hvis mødeledelsen er på plads inden.

Altså punkt 2 ned under punkt 4.

Hilsen
keld