Re: [FORENING] Stadgar rettet

Frank Damgaard <sslug@sslug> writes:

> De nye vedtægter V6.0 kan findes under
> http://www.sslug.dk/forening/stadgar/
> Jeg fjerner "!!! DENNE VERSION ER IKKE FÆRDIG !!!"
> hvis der ikke viser sig fejl i rettelserne
> i fohold til det endeligt vedtagne fra
> http://www.sslug.dk/moede/medlems/2002-11-03/

4.7 mangler en overskrift i forslaget, men den løsning du har valgt (en
overskrift i indholdsfortegnelsen og en anden i selve teksten) er næppe
en god løsning på det problem.

Jeg har opdateret den uofficielle oversættelse på:
  http://www.sslug.dk/forening/stadgar/stadgar_dk_uofficiel.shtml
jeg mangler dog en god oversættelse af "justeringspersoner" og jeg vil
også gerne have at vide om jeg har forstået begrebet.

.Henrik

--
"Unix, Perl og Ole har man for at slippe for at gøre
 arbejdet selv."