Re: [FORENING] Vejleder ordningen.

Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug> writes:

> Jeg mangler vejledere til vejlederordningen , er der ikke nogen
> flere der kunne tænke sig at prøve den udfordring der ligger i at
> prøve at vejlede et nye medlem i foreningen.

Jeg har meldt mig som vejleder, men har aldrig fået tildelt nogen nye
nye medlemmer. Måske fordi jeg fortalte Poul-Erik, at mine interesser
kredser omkring de "blødere" emner ift. fri software: Tekstbehandling
til almindelige mennesker, OpenOffice.org, politik og den slags. Jeg
programmerer ikke C++, taler ikke PostScript´sk med mine venner - men
vil gerne hjælpe nye medlemmer tilrette i SSLUG.

-j

--
Mennesker og maskiner i Bolivia
http://weblog.janus.dk