SSLUG i opløsning?

Hej

Efter referatet fra SSLUG's bestyrelse, synes jeg det ser noget sort ud.
Er foreningen helt ved at gå i opløsning?

Vi der er udenfor, ved ikke helt hvad der sker inde i bestyrelsen, og
sådan skal det også være. Men ud fra referatet, ser det ud til at Niels
Elgaard har gjort en ihærdig indsats for at gyde olie på de oprørte vande.

Derfor lyder mit spørgsmål til resten af medlemmerne: Hvor meget har du
gjort for at få det til at fungere?

Jeg har stemt på nogle kandidater jeg mente ville være gode for SSLUG's
fremtid. Dem der blev valgt, har således fået mandat i et år til at tegne
foreningen. For at bestyrelsen kan fungere, kræves at den har visse
friheder og rettigheder. Det er mig meget på sinde at bestyrelsen ikke er
handlingslammet, så jeg er villig til at gå meget langt med hvilke
beføjelser bestyrelsen har. En af dem er bl.a. at de har en lukket liste
at diskutere på, og så melder ud når tingene er kommet til afklaring.

Og hvis man vil have et ordentlig svar fra bestyrelsen, skal man også
sende et ordentligt spørgsmål. Man kan vel sige at kvaliteten af
svaret, modsvarer kvaliteten af spørgsmålet.

Jeg har siddet i en bestyrelse hvor nogen havde den tåbelige idé at
bestyrelsen skulle være enige når de meldte noget ud. Det vil jeg aldrig
forlange. Hav jeres egne meninger. Lad være med diskuterer ting til
hudløshed. Sæt tid på hvor lang tid der skal bruges til et emne. Stem om
det, og meld ud hvad flertallet af bestyrelsen mener.

Please, gør noget for at få det til at fungere!
Allesammen.

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell