Re: [FORENING] SSLUG i opløsning?

> Vi der er udenfor, ved ikke helt hvad der sker inde i bestyrelsen, og
> sådan skal det også være. Men ud fra referatet, ser det ud til at Niels
> Elgaard har gjort en ihærdig indsats for at gyde olie på de oprørte vande.

Jo, jag kan nog tycka att både jag och Niels har försökt hålla oss
neutrala och se till att det praktiskt fungerar. Det är den rolle som jag
syns att en suppleant bör ha. Andra kan ju tycka annorlunda.

Det är dock meget svårt att vara opartisk.

Om att SSLUG skulle vara i oplösning bara för att vissa personer i
bestyrelsen ikke kan arbete sammen: Det tror jag ikke.

Martin