Re: [FORENING] SSLUG i opløsning?

On Thu, 26 Dec 2002, Hans Schou wrote:

> Hej
>
> Efter referatet fra SSLUG's bestyrelse, synes jeg det ser noget sort ud.
> Er foreningen helt ved at gå i opløsning?

Jeg håber det ikke, men de sidste par måneder har været
rigtig kedelige i bestyrelsen - jeg ville egentlig have
trukket mig ved årsmødet af samme grund og bedt Gitte
om hun ville overtage som fungerende formand indtil 1.
januar af samme grund.

> Vi der er udenfor, ved ikke helt hvad der sker inde i bestyrelsen, og
> sådan skal det også være. Men ud fra referatet, ser det ud til at Niels
> Elgaard har gjort en ihærdig indsats for at gyde olie på de oprørte vande.

Niels kommer ind efter der har været problemer i
længere tid - jeg forstår for så vidt godt hans
reaktion når man ikke kender forhistorien.
Vores forrigt bestyrelsesmøde 1/10 var alt andet end
sjovt.

Vi skal have et foreningsmøde den 11/11, hvor vi må
snakke om det.

  a tough guy with root on a Linux-box can do magic
  a smuck with root on a Linux-box is still a smuck
              -- Jesper Laisen