Re: [FORENING] SSLUG i opløsning?

On Thu, 26 Dec 2002, Peter Toft wrote:

[opløsning]
> Jeg håber det ikke, men de sidste par måneder har været
> rigtig kedelige i bestyrelsen - jeg ville egentlig have
> trukket mig ved årsmødet af samme grund og bedt Gitte
> om hun ville overtage som fungerende formand indtil 1.
> januar af samme grund.

Nu har det været mit indtryk at du det sidste år nærmest har været på vej
ud. Så jeg har fuld forståelse for at de sidste måneder har været lidt
vanskelige at komme igennem.

> Vi skal have et foreningsmøde den 11/1, hvor vi må
> snakke om det.

Foreningsmøde? Er der noget medlemmerne skal beslutte?
Er det en generalforsamling? Er der en dagsorden?

(jeg har rettet datoen i pto's citat)

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell