Re: [FORENING] SSLUG i opløsning?

On Thu, 26 Dec 2002, Hans Schou wrote:

> On Thu, 26 Dec 2002, Peter Toft wrote:
>
> [opløsning]
>
> Nu har det været mit indtryk at du det sidste år nærmest har været på vej
> ud. Så jeg har fuld forståelse for at de sidste måneder har været lidt
> vanskelige at komme igennem.

> Foreningsmøde? Er der noget medlemmerne skal beslutte?
> Er det en generalforsamling? Er der en dagsorden?

Det bliver en generalforsamling med nyvalg til
bestyrelsen. Jeg har fået oplyst at der ikke kan
konstitueres en ny bestyrelse med tillid mellem de
valgte - derfor er der ingen vej udenom dette :-((

Der kommer en formel indkaldelse ud senere i dag.

"...... Those who want to get at the real guts of their machines
have already begun turning to Linux."
(IHT 29 oct 98)