Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG i oplom ...

In <sslug@sslug> Erik Josefsson <sslug@sslug> writes:

>Föreningar och organisationer utan politisk dagsordning har rätt att
>uttala sig i sakfrågor.

Det er der ingen tvivl om - men spørgsmålet for mig er om vi VIL
udtale os. Udtale os "som SSLUG", i stedet for at vi hver især udtaler
os som enkelt-personer eller medlemmer af en anden forening, der har
interesse i IT-politik.
--
Henrik Storner <sslug@sslug>