Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG i opløsning?

On 27 Dec 2002, Rune Zimmermann wrote:

> Nu er det ikke for at begynde at spille klog, men vil nævnte lovgivning
> ikke berøre andet en Linux???

Måske, men det har sådan set ikke noget med SSLUG at gøre.

SSLUG kan ikke kræve at andre foreninger gør noget.

> Hvad med alle de andre Open Source-produkter?

I det omfang at de er meget nært beslægtede med Linux,
så kan det have relevans.

> Nu er jeg rimelig ny i foreningen og har ikke fulgt med i etableringen
> af opensource.dk, softwarepatenter.dk osv.
> Var det ikke netop her de skulle komme til sin ret?
> Beskytte open source-produkter? incl. Linux?

Det står ikke direkte i SSLUGs vedtægter, at open source er emnet
foreningen beskæftiger sig med.

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell