Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG iopløsning?

Rune Zimmermann <sslug@sslug> writes:

> Jeg forstår ikke hvorfor at en forening der repræsenterer *lug.dk,
> bsd.dk osv osv med et samlet medlemstal på over 10.000? ikke har mere
> gennemslagskraft?

Lidt af problemet er om folk af egen kraft vil melde sig ind i en
forening der har det ene/primære mål at føre en bestemt politik.

Jeg tror ikke at folk vil melde sig ind i sådan en forening og det er
ikke min opfattelse at andre er mere optimistke på det
punkt. Uenigheden bunder så i om vi kan tillade os at udnytte folks
grunde til ikke at interesserer sig for bestemte emner til at virke
som pressionsmidel over for politikkerne og andre
interesseorganisationer.

--
 Peter Makholm     |    According to the hacker ethic, the meaning of life
 sslug@sslug |            is not Friday, but it is not Sunday either