Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG iopløsning?

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Jeg har kun mødt et medlem der syntes at softwarepatenter var godt,
> og SSLUG ikke skulle beskæftige sig med det. Da han er tidligere ansat
> ved IBM, syntes jeg ikke at hans holdning var ret væsentlig.

Siden hvornår har vi indført andenrangemedlemsskaber for folk ansat
hos IBM eller andre steder?

Det mindes jeg aldrig jeg har hørt før. Jeg er ansat på
Forbrugerinformationen (som ansættelsesmæssigt høre under
erhvervsministeriet). Påvirker det min mulighed for at mene noget om
SSLUG?

--
 Peter Makholm     |         Perhaps that late-night surfing is not such a
 sslug@sslug |           waste of time after all: it is just the web