Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG iopløsning?

fre, 2002-12-27 kl. 12:50 skrev Hans Schou:

> Det står ikke direkte i SSLUGs vedtægter, at open source er emnet
> foreningen beskæftiger sig med.

Min pointe var at man bør lægge sine kræfter hvor man kan gøre mest
gavn. Det var bl.a. derfor jeg trak mig ved sidste valg.

Der bliver pt. brugt en hulens masse kræfter på interne stridigheder,
som kunne være brugt væsentlig bedre.
Var det ikke på tide man tog konsekvensen, og vi alle i samlet flok fik
skubbet gang i de førnævnte tiltag?

Mvh.
--
Rune Zimmermann