Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG iopløsning?

Puha, nu er mit svenske ikke særlig godt, så det kan være jeg gentager
Patrick... sorry!

fre, 2002-12-27 kl. 12:55 skrev Peter Makholm:

> Lidt af problemet er om folk af egen kraft vil melde sig ind i en
> forening der har det ene/primære mål at føre en bestemt politik.

Hvorfor det? HVorfor skal det være enkeltpersoner der melder sig ind?
Hvorfor kan det ikke bare være en samlet forening bestående af førnævnte
og andre interesserede (foreninger)?

Kunne vi ikke bare her i foreningen sige vi støtter dette eller hint
arbejde, og så lade det være ved det?

Vi ved jo nok alle at superkræfter som Hans, Ole osv.. vil arbejde
ufortrødent videre og varetage Linuxs interesser.

Er det ikke et kompromis?

Mvh.
--
Rune Zimmermann