Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG i opløsning?

On Fri, 27 Dec 2002, Peter Makholm wrote:

> Siden hvornår har vi indført andenrangemedlemsskaber for folk ansat
> hos IBM eller andre steder?

Jeg skrev "jeg" og du skrev "vi".

Når Per Gjerløv syntes at SSLUG ikke skal være imod softwarepatenter og
IBM er for softwarepatenter, og Per er tidligere ansat i IBM, så mener jeg
ikke at han har forstået ret meget af hvad problemet er med Linux og
softwarepatenter. Derfor lægger _jeg_ ikke særlig stor vægt på hans
holdning. Og så var det kun _et_ medlem der mente sådan.

Måske han har en trumf i baghånden, som gør at Linux aldrig vil få nogle
problemer med swpat. Men så kunne han godt lige sige det, for så gider jeg
ikke bruge mere tid på det swpat-stads.

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell