Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG i opløsning?

On Fri, 27 Dec 2002, Patrik Bengtsson wrote:

> Du missar min point hela tiden.. Visst ska det föras en kamp mot
> mjukvarupatent, men är verkligen SSLUG en bra platform att föra kampen
> från?

Måske ikke. Det må være op til medlemmerne at bestemme. Peter Toft har
mindst bragt emnet op til afstemning 2 gange (det er vist 3), om SSLUG
skulle være imod softwarepatenter. Jeg har kun set et eneste medlem stemme
nej.

Det vælger jeg så at tolke som at medlemmerne ikke finder at SSLUG er så
dårlig en platform at føre kampen fra.

> Bättre att föra en gemensam kamp med alla andra som berörs av
> samma anledningar.

Rune Zimmermann er inde på noget om dette.
Det kan blive løsningen.

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell