Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG i opløsning?

On Fri, Dec 27, 2002 at 13:33:12 +0100, Patrik Bengtsson wrote:

> Det som du hänvisar till har varit mindre omröstingar på årsmöten, jag har svårt att tänka mig att detta skulle vara den verkliga meningen bland alla SSLUGs medlemmar.

Men det er årsmötet der bestemmer.

> Jag skulle vilja se en epost-röstning för att se opinionens tankar i frågan. En sådan omröstning skulle vara enkel att genomföra och kan fungera som en vägvisare för nya styrelsens arbete i frågan..

Fint jeg er tilmeldt med flere email-adreseer :))

Og disse email-afstemninger kan aldrig binde bestyrelsen, så det
kan højst blive vejledende.

> Jodå, han verkar vara inne på samma tankegångar. Det är inte någon ny idé i SSLUG heller, samma diskussion påbörjades när den stängda listan lades ner..

Det kommer vel helt af sig selv at man samler kræfterne
i "brancheforeninger" når vi har sådanne.
Hidtil har der ikke for SSLUG været sådanne paraplyforeninger
som SSLUG kunne indmelde sig i.

Og det kan godt være at for mange er IT-politik kedelig, men
endnu kedeligere er det hvis vi ikke kan bruge linux, men højst
snakke om det, og kun visse emner, da andre emner er blevet forbudt ;(

--
mvh Frank Damgaard  |