Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG i opløsning?

In <sslug@sslug> Frank Damgaard <sslug@sslug> writes:

>Men når politiske beslutninger har vidtrækkende tekniske ulemper
>for f.eks. linux (og opensource), hvem skal så tage det op?
>Det skal altså ikke være  os der vil mærke konsekvenserne ....

Det kan da sagtens være dig, eller mig - men hvorfor skal det være
SSLUG ?

Hvis jeg var medlem af en husmoder-forening ville jeg da heller
ikke synes at det var det sted jeg primært ville diskutere EU's
landbrugs-politik, selv om den er ret væsentlig for hvilke
fødevarer jeg kan proppe i gryden.

>Hvem så ?

F.eks. din vælgerforening, Dansk Dataforening, PROSA, Digitale
Forbruger Rettigheder, Free Software Foundation, eller en anden
organisation der som erklæret formål har at bedrive IT-politk ?

--
Henrik Storner <sslug@sslug>