Re: [FORENING] SSLUG i opløsning?

"Peter Toft" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug
On Thu, 26 Dec 2002, Hans Schou wrote:

>Det bliver en generalforsamling med nyvalg til
>bestyrelsen. Jeg har fået oplyst at der ikke kan
>konstitueres en ny bestyrelse med tillid mellem de
>valgte - derfor er der ingen vej udenom dette :-((
>
>Der kommer en formel indkaldelse ud senere i dag.
Hvis det skal nytte, må man da håbe, at kandidaterne klumper sig lidt
sammen, så man kan se, hvem der kan arbejde sammen med hvem, ellers
kommer der vel intet nyt ud af det.
Det er stadig lidt uklart for mig, om det er arbejdsformen, arbejdets
mål og indhold eller måske slet og ret personlige sym- og antipatier,
der giver den voldsomme splittelse.
Uden klarhed omkring problemstillingen bliver det vel lidt tilfældigt at
lave en ny bestyrelse.