Re: [FORENING] Politik?

Kristian Vilmann skrev:

> Det er ikke den forening jeg meldte mig ind i for snart 6
> år siden. Der synes vi om Linux, og hjælper hinanden med
> at løse alskens mærkværdige problemer :)

Ja.

> Men jeg har problemer med at bestyrelsen ikke fungerer,
> fordi it-politikken fylder så meget.

Det er ikke min opfattelse at det at SSLUG også beskæftiger
sig med it-politik er årsagen til problemerne i bestyrelsen
(hverken i 2002- eller i 2003-bestyrelsen).  Det handler som
jeg ser det udelukkende om at der er et bestyrelsesmedlem
der ikke kommunikerer ordentligt med resten af bestyrelsen
og heller ikke har kunnet overbevise resten af bestyrelsen
om at problemerne ikke vil fortsætte.

Det kan godt tænkes at det er det it-politiske arbejde der
har synliggjort problemet, men det er ikke det samme som at
det er det der _er_ problemet.

Jacob
--
People in cars cause accidents. Accidents in cars cause people.