Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG i opløsning?

Henrik "Størner" <sslug@sslug> writes:

> Det er sandelig en interessant betragtning.  Det er jo det rene kup
> at "benytte sig af foreningens størrelse" til politiske formål, når
> størstedelen af medlemmerne ikke har meldt sig ind i foreningen med
> en politisk motivation.

"Det rene kup"? Da jeg meldte mig ind i SSLUG forestillede jeg mig at
foreningen arbejdede med både teknik og politik. Noget tyder på at jeg
har taget fejl, hvilket så gør at jeg tænker højt over, om der måske
er grundlag for en egentlig politisk organisation i Danmark ift. fri
software.

Det er fint at du er uenig, og OK at du betegner mit indlæg som "en
interessant betragtning" - men jeg bryder mig ikke om dit ordvalg, når
du siger at jeg gør mig skyldig i kup.

-j

--
Mennesker og maskiner i Bolivia