Re: [FORENING] Politik?

I sslug.forening, skrev Rune Zimmermann:

>  Det var da ærgeligt, men virker det ikke som om vinden er ved at vende?
>
>  Det virker på mig som om dette her er en brugbar løsning for alle, og
>  måske en god mulighed for at man kunne forsones.

Der var en Skåne-Danmark konfilkt indblandet...

Jeg betragter den ikke som en løsning på dette da det kræver en stærkere
bestyrelse end det sslug tilsyneladende kan præsterer i øjeblikket og
det har vi jo tilsyneladende problemer nok med at klare.

Er der ikke nogle der vil løfte sløret for de "hemmelige dagsordner"
osv. som der bliver talt om hele tiden men mig ( og sandsynligvis også
andre ) ikke fatter en bjælde af.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug