Re: [FORENING] Politik?

I sslug.forening, skrev Jacob Sparre Andersen:

>  Det der var modvind overfor var planen om at kapre SSLUG,
>  ikke mod at oprette en dansk Open Source-forening.  (stadig
>  min udlægning)

Tja, faktum er at det døde pga at stærk modvind.

Hvis der så er mennesker der syntes at ideen er værd at tage op igen, så
skal de være velkomne og hvis det biver annonceret så kan det også være
at jeg har lyst til at deltage.

Men den slags flame-war det endte i vil jeg ikke være med til igen, det
gavner hverken sslug eller nogle andre.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug